Гвинт, який може врятувати або пошкодити двигун

Ми вже кілька разів писали про проблеми, які можуть виникати з двигунами при використанні сучасного палива.

Біокомпонент, який зараз додається в бензин до 10%, значно скорочує термін придатності і засмічує паливну систему двигуна. Етанол зв'язує вологу з повітря, утворює конденсат, який осідає на стінках в карбюраторі. У техніці, яка не використовуються регулярно, він може повністю заблокувати його і вивезти машину з ладу. Видалити ці відкладення дуже важко, і іноді простіше купити новий карбюратор, ніж намагатися видалити всі відкладення з паливних каналів.

Єдине надійне рішення для запобігання цим проблемам — не залишати бензин у машині довше, ніж це необхідно. Тобто, зливайте паливо із сезонної техніки, таких як мотокоси чи снігоочисники, не залишайте його на зиму. Це не означає, що ви маєте зливати бензин із газонокосарки після кожного скошування, тільки у випадку довготривалого простою.

Але навіть якщо злити весь бензин з баку, частина все одно залишиться в карбюраторі. Тому для машин із двотактними двигунами, таких як ланцюгові пили чи кущорізи, бажано запускати двигун, щоб використати залишки.

Для більшості чотиритактних двигунів на садовому обладнанні деякі досвідчені користувачі використовують простий трюк для зливання палива, але ми не можемо рекомендувати його з міркувань безпеки. Переважна більшість карбюраторів оснащена зливним гвинтом. Ви знайдете його на нижній частині карбюратора. Точніше, на чаші поплавцевої камери. Зазвичай на ній є два гвинти - один знаходиться в самому низу, а другий, так званий ''зливний гвинт'', зазвичай трохи вище і злегка нахилений. Він і  дозволить злити весь бензин з карбюратора.


Однак зливання палива таким чином не є частиною нормальної експлуатації машини, на це має право лише фахівець з обслуговування. Будь ласка, зверніть увагу, що будь-які пошкодження, спричинені неправильним поводженням, не покриваються гарантією, і будь-які дії, що виходять за межі звичайного технічного обслуговування, виконуються користувачем на власний ризик.

Дуже важливо дотримуватися правил безпеки, тому проводити подібні маніпуляції повинен тільки досвідчений фахівець. Перш за все, двигун повинен бути повністю холодним, щоб пари бензину не спалахнули. Роботу необхідно проводити в добре провітрюваному приміщенні, а ще краще на вулиці. Чаша поплавця зазвичай виготовляється з листового металу, тому закручувати гвинт необхідно акуратно, щоб не відірвати різьбу. При цьому його необхідно затягнути настільки, щоб паливо не витікало. Також може знадобитися використання нової прокладки. Тому, будь-які пошкодження спричинені непрофесійним втручанням не покриваються гарантією.

Більш безпечний метод такий же, як і у випадку з двотактними двигунами. Тобто зливаємо паливо, запускаємо двигун і даємо йому можливість повністю використати паливо з карбюратора, поки двигун не зупиниться сам. Це найпростіший спосіб, вам не потрібні інструменти, і немає ризику щось зіпсувати.